fbpx

Könyvelő 2.0

Ismerje meg milyen megoldásokat használ irodánk!

Hogyan működik a 21. századi könyvelés?

Több mint könyvelés

Küldetésünk, hogy Ön pénzügyileg tudatosabb és gazdaságilag sikeresebb vállalkozó legyen. Ennek eléréséhez rendszerünket úgy alakítottuk ki, hogy a könyvelés mellett segítse Önt a jobb pénzügyi döntések meghozatalában.

Hogy tudjuk ezt megtenni?

  • Külső rendszerek adatai szinkronizálva naprakészen és automatikusan megkapjuk vállalkozása könyvelési anyagait.
  • Az adatokból látványos grafikonokat és kimutatásokat jelenítünk meg a vállalkozás aktuális pénzügyi állapotáról.
  1. 1

    Adatgyűjtés és rögzítés

    Könyvelő irodánk az Ön kényelmére törekszik. A regisztrációs után a NAV rendszerével és a bankjával összekötjük fiókját. Az összeköttetések révén a könyvelési adatokat automatikusan begyűjtjük így Önnek ezzel nem kell foglalkozni.

  2. 2

    Adóbevallások elkészítése

    A megfelelő kapcsolatok kialakítását követően rendszerünk rendelkezik minden adattal ami a bevallás és a könyvelés elkészítéséhez kell. Rendszerünk automatikusan elvégzi a könyvelési feladatokat, kollégáink pedig folyamatosan ellenőrzik az eredményeket, ezzel minimalizálva a hibák lehetőségét. Munkatársaink rendelkezésre állnak tanácsadás, illetve segítségnyújtás céljából.

  3. 3

    Naprakész pénzügyek

    Az automatikus adatgyűjtés és feldolgozásnak köszönhetően valós időben követheti nyomon vállalkozása pénzügyeit. A beérkező adatokből hasznos kimutatásokat, előrejelzéseket készítünk, amikkel tudatosabban kezelheti pénzügyeit. A folyamatos kontroll és szakmai tanácsadásnak köszönhetően új szintre emelheti vállalkozásást..

Váltson fokozatot vállalkozása pénzügyeiben

…akár díjmentesen…
Arrow-up