fbpx

Tudástár

Ismerd meg a rendszerünket

Bankkártyás fizetés (Barion) beállítása

Automatizált fizetés bankkártyával

Written by IBOOKR
Last updated 4 év ago

Az IBOOKR rendszerében a fizetés utólag és automatikusan történik. Minden hónap 1-én vonja le a rendszer a bankkártyáról az előző havi könyvelési díjat. Sikertelen terhelés esetén automatikus értesítést küldünk és adott hónap 5. napjáig még próbálkozik a rendszer a levonással. Ezt követően már csak hagyományos utalással fizethető a könyvelési díj. A beállítás során nem vonunk le könyvelési díjat. Könyvelési díjat MINDIG utólag hónap első napján vonjuk le. Beállítás során csak 100 Ft-ot von le a Barion a hitelesítés végett, amit röviddel a hitelesítés után vissza is fizet.

A bankkártyás fizetés beállítása:

1, Lépjen be a felhasználói felületre és kattintson a „Fizetés” menü pontra.

2, Pipálja ki az „ELFOGADOM A FIZETÉSI FELTÉTELEK” előtti négyzetet és kattintson a „Bankkártya adatok módosítása” gombra. A gomb kattintására a Barion felületére kerül.

3, A Barion felületén, amennyiben (a,) nem rendelkezik aktív Barion fiókkal, úgy adja meg a bankkártyájának adatait (bankkártya száma, lejárati dátum, CVC kód, kártyán szereplő név és e-mail). Az adatok megadása után kattintson a „Fizetek: 100 Ft”-ot gombra. Ezzel elindul a bankkártyájának hitelesítése és visszakerül az IBOOKR oldalára. A hitelesítés miatt 100 Ft leterhelésre kerül, amit rövid időn belül vissza is fizet a Barion.

Amennyiben (b,) rendelkezik aktív Barion fiókkal, akkor lehetőség van a „BARION TÁRCA” gombra kattintva a meglévő fiókjából fizetni a könyvelési díjat.

4, Sikeres hitelesítés után visszakerül a „Fizetés” oldalra ahol már az „Érvényes bankkártya adatok” feliratot kell látnia. Ezzel be is fejeződött a beállítás. Ha bármi ezzel eltérőt tapasztal, kérem írjon az ügyfélszolgálatunknak.

Did you find this article helpful?
Similar Articles
Szolgáltatás lemondása

Az IBOOKR könyvelési szolgáltatását a a felhasználói profilnál a kiválasztott csomag alatt található „Szolgáltatás törlése”…

Open a Suport Ticket
Arrow-up