fbpx

Ajánlataink egyéni vállalkozóknak

Kedvezményes ajánlataink, csak rövid ideig élnek!

Főállású csomagok <<

>> Mellékállású csomagok

  • Kedvezményes csomagjaink minimum 1 éves előfizetés esetén

    "KATA" csomag

    17.410 Ft helyett
    9.750 Ft+Áfa/hó*
    • Dedikált könyvelő A rendszer hátterében könyvelők dolgoznak akik minden könyvelési adatot ellenőriznek és felügyelnek. Ha hibát talának azt jelzik feléd. Ha problémád van akkor a dedikált könyvelőddel tudsz kommunikálni
    • Ügyfélkapu figyelés Heti egy alkalommal bejelentkezünk az ügyfélkapu fiókodba és ellenőrizzük a NAV visszajelzéseid. Hiba esetén beavatkozunk. Az ügyfélkapud felhasználóneve és jelszava szükséges hozzá.
    • Adóbevallás elkészítése Év elején elkészítjük a vállalkozásod előző évi adóbevallását, amit ÁNYK formátumban le tudsz tőleni.
    • Adóbevallás beküldése Az elkészült adóbevallást az IBOOKR küldi be a NAV rendszerébe. Az ügyfélkapud felhasználóneve és jelszava szükséges hozzá.
    • Könyvelési GARANCIA A felelősségbiztosítás terhére anyagi felelősséget vállalunk az általunk okozott hibákért.
    • Változásbejelentések 1db/hó A NAV-val kapcsolatos ügyintézések elvégzés pl. munkavállalóval kapcsolatos bejelentések, NAV nullás igazolás, vállalkozás szüneteltetés, tevékenységi körök változtatása.
    • Havi 1 óra konzultáció A NAV-val kapcsolatos ügyintézések elvégzés pl. munkavállalóval kapcsolatos bejelentések, NAV nullás igazolás, vállalkozás szüneteltetés, tevékenységi körök változtatása.
    • Pénzügyi kimutatások Látványos grafikonokon érthetően jelenítjük meg a vállalkozás pénzügyi (bevételek, kiadások, egyéb költségek) helyzetét.
    • Banki integrációk (PSD2) A bankodból bankszámla kivonat automatikusan bekerül az IBOOKR rendszerébe. Nem kell többé a bankszámlakivonatokkal pepecselned. Jelenleg támogatott bankok: Budapest Bank, Erste, CIB, Gránit Bank, MKB Bank, Magnet Bank, K&H Bank, UniCredit Bank.
    • Bankszámla tétel párosítás A banki folyószámlád tételeit automatikusan párosítjuk a bevétel és költség számláidhoz
    • Költségszámla kategórizálás A könyvelésben szükséges a számlákat kategorizálni. A mesterséges intelligencia automatikusan eldönti, hogy ELÁBÉ, tárgyi eszköz, szolgáltatás vagy alapanyag-e az adott számlád.
    • NAV integráció A bevételi és költség számláid automatikusan az IBOOKR rendszerbe kerülnek. Nem kell többé a belföldi költségszámlákkal bibelődnöd. Bármit veszel magyarországon, az automatikusan be fog kerülni a könyvelésedbe.
    • Automatikus számla feldolgozás A bevételi és költség számláid automatikusan a feldolgozásra kerülnek és digitalizálódnak.
    • Tárgyieszköz nyilvántartás Jogszabály szerint kötelező minden egyéni vállalkozó számára a tárgyieszközökről a nyilvántartás. SZJA és Átalányadós egyéni vállalkozók számára az amortizációt is kiszámolja az IBOOKR.
    • Számla nyilvántartás 4 év Az IBOOKR a bevételi és költség számlákat digitalizált formában kereshetően számlaképpel együtt tárolja. Bármikor könnyen megtalálhatod a keresett számlát.
    • Bevétel nyilvántartás Az éves bevételek alapján elkészítjük az adóbevalláshoz szükséges összesítést
    • Értesítő rendszer Az IBOOKR figyelmeztet a határidőkről, az adók befizetésének dátumairól. Nem maradsz le semmiről és minden rendben lesz a könyveléseddel.

    Kinek ajánljuk: Akik nem szeretnének a könyvelési anyagok összegyűjtésével bibelődni és naprakész 21. századi könyvelési szolgáltatást várnak.

    Áfa mentes KATA-s egyéni vállalkozók részére. Bankkártyás fizetés és banki bekötés esetén. Min. 1 év hűségidő***

    "Főállású Átalányadó" csomag

    43.705 Ft helyett
    24.475+Áfa/hó*
    • Dedikált könyvelő A rendszer hátterében könyvelők dolgoznak akik minden könyvelési adatot ellenőriznek és felügyelnek. Ha hibát talának azt jelzik feléd. Ha problémád van akkor a dedikált könyvelőddel tudsz kommunikálni
    • Ügyfélkapu figyelés Heti egy alkalommal bejelentkezünk az ügyfélkapu fiókodba és ellenőrizzük a NAV visszajelzéseid. Hiba esetén beavatkozunk. Az ügyfélkapud felhasználóneve és jelszava szükséges hozzá.
    • Adóbevallás elkészítése Év elején elkészítjük a vállalkozásod előző évi adóbevallását, amit ÁNYK formátumban le tudsz tőleni.
    • Adóbevallás beküldése Az elkészült adóbevallást az IBOOKR küldi be a NAV rendszerébe. Az ügyfélkapud felhasználóneve és jelszava szükséges hozzá.
    • Könyvelési GARANCIA A felelősségbiztosítás terhére anyagi felelősséget vállalunk az általunk okozott hibákért.
    • Változásbejelentések 1db/hó A NAV-val kapcsolatos ügyintézések elvégzés pl. munkavállalóval kapcsolatos bejelentések, NAV nullás igazolás, vállalkozás szüneteltetés, tevékenységi körök változtatása.
    • Havi 1 óra konzultáció A NAV-val kapcsolatos ügyintézések elvégzés pl. munkavállalóval kapcsolatos bejelentések, NAV nullás igazolás, vállalkozás szüneteltetés, tevékenységi körök változtatása.
    • Bérszámfejtés 1 fő A vállalkozós saját bérszámfejtésének elkészítése. Tartalmazza a táppénz és szabadság kezelését is.
    • NAV képviselet Nav-os ügyekben képviselet és segítségnyújtás
    • 10 számla/hó A vállalkozásnak havonta kiállított bevételi és kapott költségszámla alapján.
    • Pénzügyi kimutatások Látványos grafikonokon érthetően jelenítjük meg a vállalkozás pénzügyi (bevételek, kiadások, egyéb költségek) helyzetét.
    • Banki integrációk (PSD2) A bankodból bankszámla kivonat automatikusan bekerül az IBOOKR rendszerébe. Nem kell többé a bankszámlakivonatokkal pepecselned. Jelenleg támogatott bankok: Budapest Bank, Erste, CIB, Gránit Bank, MKB Bank, Magnet Bank, K&H Bank, UniCredit Bank.
    • Bankszámla tétel párosítás A banki folyószámlád tételeit automatikusan párosítjuk a bevétel és költség számláidhoz
    • Költségszámla kategórizálás A könyvelésben szükséges a számlákat kategorizálni. A mesterséges intelligencia automatikusan eldönti, hogy ELÁBÉ, tárgyi eszköz, szolgáltatás vagy alapanyag-e az adott számlád.
    • NAV integráció A bevételi és költség számláid automatikusan az IBOOKR rendszerbe kerülnek. Nem kell többé a belföldi költségszámlákkal bibelődnöd. Bármit veszel magyarországon, az automatikusan be fog kerülni a könyvelésedbe.
    • Automatikus számla feldolgozás A bevételi és költség számláid automatikusan a feldolgozásra kerülnek és digitalizálódnak.
    • Tárgyieszköz nyilvántartás Jogszabály szerint kötelező minden egyéni vállalkozó számára a tárgyieszközökről a nyilvántartás. SZJA és Átalányadós egyéni vállalkozók számára az amortizációt is kiszámolja az IBOOKR.
    • Számla nyilvántartás 8 év Az IBOOKR a bevételi és költség számlákat digitalizált formában kereshetően számlaképpel együtt tárolja. Bármikor könnyen megtalálhatod a keresett számlát.
    • Bevétel nyilvántartás Az éves bevételek alapján elkészítjük az adóbevalláshoz szükséges összesítést
    • Értesítő rendszer Az IBOOKR figyelmeztet a határidőkről, az adók befizetésének dátumairól. Nem maradsz le semmiről és minden rendben lesz a könyveléseddel.

    Kinek ajánljuk: Akik nem szeretnének a könyvelési anyagok összegyűjtésével bibelődni, naprakész 21. századi könyvelési szolgáltatást várnak és szükségük van magasabb szintű adótanácsadásra és könyvelői támogatásra.

    Áfa mentes átalányadózó egyéni vállalkozók részére. Bankkártyás fizetés és banki bekötés esetén. Min. 1 év hűségidő***

    "Főállású Tételesadó" csomag

    47.250 Ft helyett
    26.460+Áfa/hó*
    • Dedikált könyvelő A rendszer hátterében könyvelők dolgoznak akik minden könyvelési adatot ellenőriznek és felügyelnek. Ha hibát talának azt jelzik feléd. Ha problémád van akkor a dedikált könyvelőddel tudsz kommunikálni
    • Ügyfélkapu figyelés Heti egy alkalommal bejelentkezünk az ügyfélkapu fiókodba és ellenőrizzük a NAV visszajelzéseid. Hiba esetén beavatkozunk. Az ügyfélkapud felhasználóneve és jelszava szükséges hozzá.
    • Adóbevallás elkészítése Év elején elkészítjük a vállalkozásod előző évi adóbevallását, amit ÁNYK formátumban le tudsz tőleni.
    • Adóbevallás beküldése Az elkészült adóbevallást az IBOOKR küldi be a NAV rendszerébe. Az ügyfélkapud felhasználóneve és jelszava szükséges hozzá.
    • Könyvelési GARANCIA A felelősségbiztosítás terhére anyagi felelősséget vállalunk az általunk okozott hibákért.
    • Változásbejelentések 1db/hó A NAV-val kapcsolatos ügyintézések elvégzés pl. munkavállalóval kapcsolatos bejelentések, NAV nullás igazolás, vállalkozás szüneteltetés, tevékenységi körök változtatása.
    • Havi 1 óra konzultáció A NAV-val kapcsolatos ügyintézések elvégzés pl. munkavállalóval kapcsolatos bejelentések, NAV nullás igazolás, vállalkozás szüneteltetés, tevékenységi körök változtatása.
    • Bérszámfejtés 1 fő A vállalkozós saját bérszámfejtésének elkészítése. Tartalmazza a táppénz és szabadság kezelését is.
    • NAV képviselet Nav-os ügyekben képviselet és segítségnyújtás
    • 10 számla/hó A vállalkozásnak havonta kiállított bevételi és kapott költségszámla alapján.
    • Pénzügyi kimutatások Látványos grafikonokon érthetően jelenítjük meg a vállalkozás pénzügyi (bevételek, kiadások, egyéb költségek) helyzetét.
    • Banki integrációk (PSD2) A bankodból bankszámla kivonat automatikusan bekerül az IBOOKR rendszerébe. Nem kell többé a bankszámlakivonatokkal pepecselned. Jelenleg támogatott bankok: Budapest Bank, Erste, CIB, Gránit Bank, MKB Bank, Magnet Bank, K&H Bank, UniCredit Bank.
    • Bankszámla tétel párosítás A banki folyószámlád tételeit automatikusan párosítjuk a bevétel és költség számláidhoz
    • Költségszámla kategórizálás A könyvelésben szükséges a számlákat kategorizálni. A mesterséges intelligencia automatikusan eldönti, hogy ELÁBÉ, tárgyi eszköz, szolgáltatás vagy alapanyag-e az adott számlád.
    • NAV integráció A bevételi és költség számláid automatikusan az IBOOKR rendszerbe kerülnek. Nem kell többé a belföldi költségszámlákkal bibelődnöd. Bármit veszel magyarországon, az automatikusan be fog kerülni a könyvelésedbe.
    • Automatikus számla feldolgozás A bevételi és költség számláid automatikusan a feldolgozásra kerülnek és digitalizálódnak.
    • Tárgyieszköz nyilvántartás Jogszabály szerint kötelező minden egyéni vállalkozó számára a tárgyieszközökről a nyilvántartás. SZJA és Átalányadós egyéni vállalkozók számára az amortizációt is kiszámolja az IBOOKR.
    • Számla nyilvántartás 8 év Az IBOOKR a bevételi és költség számlákat digitalizált formában kereshetően számlaképpel együtt tárolja. Bármikor könnyen megtalálhatod a keresett számlát.
    • Bevétel nyilvántartás Az éves bevételek alapján elkészítjük az adóbevalláshoz szükséges összesítést
    • Értesítő rendszer Az IBOOKR figyelmeztet a határidőkről, az adók befizetésének dátumairól. Nem maradsz le semmiről és minden rendben lesz a könyveléseddel.

    Kinek ajánljuk: Akik nem szeretnének a könyvelési anyagok összegyűjtésével bibelődni, naprakész 21. századi könyvelési szolgáltatást várnak és szükségük van magasabb szintű adótanácsadásra és könyvelői támogatásra.

    Áfa mentes tételes adózású egyéni vállalkozók részére. Bankkártyás fizetés és banki bekötés esetén. Min. 1 év hűségidő***

  • Kedvezményes csomagjaink minimum 1 éves előfizetés esetén

    "Mellékállású Átalányadó XS" csomag

    34.964 Ft helyett
    13.985 Ft+Áfa/hó*
    • Dedikált könyvelő A rendszer hátterében könyvelők dolgoznak akik minden könyvelési adatot ellenőriznek és felügyelnek. Ha hibát talának azt jelzik feléd. Ha problémád van akkor a dedikált könyvelőddel tudsz kommunikálni
    • Ügyfélkapu figyelés Heti egy alkalommal bejelentkezünk az ügyfélkapu fiókodba és ellenőrizzük a NAV visszajelzéseid. Hiba esetén beavatkozunk. Az ügyfélkapud felhasználóneve és jelszava szükséges hozzá.
    • Adóbevallás elkészítése** Év elején elkészítjük a vállalkozásod előző évi adóbevallását, amit ÁNYK formátumban le tudsz tőleni.
    • Adóbevallás beküldése** Az elkészült adóbevallást az IBOOKR küldi be a NAV rendszerébe. Az ügyfélkapud felhasználóneve és jelszava szükséges hozzá.
    • Könyvelési GARANCIA A felelősségbiztosítás terhére anyagi felelősséget vállalunk az általunk okozott hibákért.
    • Változásbejelentések 1db/hó A NAV-val kapcsolatos ügyintézések elvégzés pl. munkavállalóval kapcsolatos bejelentések, NAV nullás igazolás, vállalkozás szüneteltetés, tevékenységi körök változtatása.
    • Havi 1 óra konzultáció A cég pénzügyeivel, számlázással kapcsolatban továbbá adóoptimalizálás célból rendelkezésre állunk telefonon.
    • Bérszámfejtés 1 fő A vállalkozós saját bérszámfejtésének elkészítése. Tartalmazza a táppénz és szabadság kezelését is.
    • NAV képviselet Nav-os ügyekben képviselet és segítségnyújtás
    • 10 számla/hó A vállalkozásnak havonta kiállított bevételi és kapott költségszámla alapján.
    • Pénzügyi kimutatások Látványos grafikonokon érthetően jelenítjük meg a vállalkozás pénzügyi (bevételek, kiadások, egyéb költségek) helyzetét.
    • Banki integrációk (PSD2) A bankodból bankszámla kivonat automatikusan bekerül az IBOOKR rendszerébe. Nem kell többé a bankszámlakivonatokkal pepecselned. Jelenleg támogatott bankok: Budapest Bank, Erste, CIB, Gránit Bank, MKB Bank, Magnet Bank, K&H Bank, UniCredit Bank.
    • Bankszámla tétel párosítás A banki folyószámlád tételeit automatikusan párosítjuk a bevétel és költség számláidhoz
    • Költségszámla kategórizálás A könyvelésben szükséges a számlákat kategorizálni. A mesterséges intelligencia automatikusan eldönti, hogy ELÁBÉ, tárgyi eszköz, szolgáltatás vagy alapanyag-e az adott számlád.
    • NAV integráció A bevételi és költség számláid automatikusan az IBOOKR rendszerbe kerülnek. Nem kell többé a belföldi költségszámlákkal bibelődnöd. Bármit veszel magyarországon, az automatikusan be fog kerülni a könyvelésedbe.
    • Automatikus számla feldolgozás A bevételi és költség számláid automatikusan a feldolgozásra kerülnek és digitalizálódnak.
    • Tárgyieszköz nyilvántartás Jogszabály szerint kötelező minden egyéni vállalkozó számára a tárgyieszközökről a nyilvántartás. SZJA és Átalányadós egyéni vállalkozók számára az amortizációt is kiszámolja az IBOOKR.
    • Számla nyilvántartás 8 év Az IBOOKR a bevételi és költség számlákat digitalizált formában kereshetően számlaképpel együtt tárolja. Bármikor könnyen megtalálhatod a keresett számlát.
    • Bevétel nyilvántartás Az éves bevételek alapján elkészítjük az adóbevalláshoz szükséges összesítést
    • Értesítő rendszer Az IBOOKR figyelmeztet a határidőkről, az adók befizetésének dátumairól. Nem maradsz le semmiről és minden rendben lesz a könyveléseddel.

    Kinek ajánljuk: Akik nem szeretnének a könyvelési anyagok összegyűjtésével bibelődni, naprakész 21. századi könyvelési szolgáltatást várnak és szükségük van magasabb szintű adótanácsadásra és könyvelői támogatásra.

    Áfa mentes mellékállású átalányadózó egyéni vállalkozók részére, akinek éves jövedelme nem haladja meg az 1,2 millió forintot. Bankkártyás fizetés és banki bekötés esetén. Min. 1 év hűségidő***

    "Mellékállású Átalányadó" csomag

    34.964 Ft helyett
    19.580 Ft+Áfa/hó*
    • Dedikált könyvelő A rendszer hátterében könyvelők dolgoznak akik minden könyvelési adatot ellenőriznek és felügyelnek. Ha hibát talának azt jelzik feléd. Ha problémád van akkor a dedikált könyvelőddel tudsz kommunikálni
    • Ügyfélkapu figyelés Heti egy alkalommal bejelentkezünk az ügyfélkapu fiókodba és ellenőrizzük a NAV visszajelzéseid. Hiba esetén beavatkozunk. Az ügyfélkapud felhasználóneve és jelszava szükséges hozzá.
    • Adóbevallás elkészítése** Év elején elkészítjük a vállalkozásod előző évi adóbevallását, amit ÁNYK formátumban le tudsz tőleni.
    • Adóbevallás beküldése** Az elkészült adóbevallást az IBOOKR küldi be a NAV rendszerébe. Az ügyfélkapud felhasználóneve és jelszava szükséges hozzá.
    • Könyvelési GARANCIA A felelősségbiztosítás terhére anyagi felelősséget vállalunk az általunk okozott hibákért.
    • Változásbejelentések 1db/hó A NAV-val kapcsolatos ügyintézések elvégzés pl. munkavállalóval kapcsolatos bejelentések, NAV nullás igazolás, vállalkozás szüneteltetés, tevékenységi körök változtatása.
    • Havi 1 óra konzultáció A cég pénzügyeivel, számlázással kapcsolatban továbbá adóoptimalizálás célból rendelkezésre állunk telefonon.
    • Bérszámfejtés 1 fő A vállalkozós saját bérszámfejtésének elkészítése. Tartalmazza a táppénz és szabadság kezelését is.
    • NAV képviselet Nav-os ügyekben képviselet és segítségnyújtás
    • 10 számla/hó A vállalkozásnak havonta kiállított bevételi és kapott költségszámla alapján.
    • Pénzügyi kimutatások Látványos grafikonokon érthetően jelenítjük meg a vállalkozás pénzügyi (bevételek, kiadások, egyéb költségek) helyzetét.
    • Banki integrációk (PSD2) A bankodból bankszámla kivonat automatikusan bekerül az IBOOKR rendszerébe. Nem kell többé a bankszámlakivonatokkal pepecselned. Jelenleg támogatott bankok: Budapest Bank, Erste, CIB, Gránit Bank, MKB Bank, Magnet Bank, K&H Bank, UniCredit Bank.
    • Bankszámla tétel párosítás A banki folyószámlád tételeit automatikusan párosítjuk a bevétel és költség számláidhoz
    • Költségszámla kategórizálás A könyvelésben szükséges a számlákat kategorizálni. A mesterséges intelligencia automatikusan eldönti, hogy ELÁBÉ, tárgyi eszköz, szolgáltatás vagy alapanyag-e az adott számlád.
    • NAV integráció A bevételi és költség számláid automatikusan az IBOOKR rendszerbe kerülnek. Nem kell többé a belföldi költségszámlákkal bibelődnöd. Bármit veszel magyarországon, az automatikusan be fog kerülni a könyvelésedbe.
    • Automatikus számla feldolgozás A bevételi és költség számláid automatikusan a feldolgozásra kerülnek és digitalizálódnak.
    • Tárgyieszköz nyilvántartás Jogszabály szerint kötelező minden egyéni vállalkozó számára a tárgyieszközökről a nyilvántartás. SZJA és Átalányadós egyéni vállalkozók számára az amortizációt is kiszámolja az IBOOKR.
    • Számla nyilvántartás 8 év Az IBOOKR a bevételi és költség számlákat digitalizált formában kereshetően számlaképpel együtt tárolja. Bármikor könnyen megtalálhatod a keresett számlát.
    • Bevétel nyilvántartás Az éves bevételek alapján elkészítjük az adóbevalláshoz szükséges összesítést
    • Értesítő rendszer Az IBOOKR figyelmeztet a határidőkről, az adók befizetésének dátumairól. Nem maradsz le semmiről és minden rendben lesz a könyveléseddel.

    Kinek ajánljuk: Akik nem szeretnének a könyvelési anyagok összegyűjtésével bibelődni, naprakész 21. századi könyvelési szolgáltatást várnak és szükségük van magasabb szintű adótanácsadásra és könyvelői támogatásra.

    Áfa mentes mellékállású átalányadózó egyéni vállalkozók részére. Bankkártyás fizetés és banki bekötés esetén. Min. 1 év hűségidő***

    "Mellékállású Tételesadó" csomag

    37.800 Ft helyett
    21.168 Ft+Áfa/hó*
    • Dedikált könyvelő A rendszer hátterében könyvelők dolgoznak akik minden könyvelési adatot ellenőriznek és felügyelnek. Ha hibát talának azt jelzik feléd. Ha problémád van akkor a dedikált könyvelőddel tudsz kommunikálni
    • Ügyfélkapu figyelés Heti egy alkalommal bejelentkezünk az ügyfélkapu fiókodba és ellenőrizzük a NAV visszajelzéseid. Hiba esetén beavatkozunk. Az ügyfélkapud felhasználóneve és jelszava szükséges hozzá.
    • Adóbevallás elkészítése** Év elején elkészítjük a vállalkozásod előző évi adóbevallását, amit ÁNYK formátumban le tudsz tőleni.
    • Adóbevallás beküldése** Az elkészült adóbevallást az IBOOKR küldi be a NAV rendszerébe. Az ügyfélkapud felhasználóneve és jelszava szükséges hozzá.
    • Könyvelési GARANCIA A felelősségbiztosítás terhére anyagi felelősséget vállalunk az általunk okozott hibákért.
    • Változásbejelentések 1db/hó A NAV-val kapcsolatos ügyintézések elvégzés pl. munkavállalóval kapcsolatos bejelentések, NAV nullás igazolás, vállalkozás szüneteltetés, tevékenységi körök változtatása.
    • Havi 1 óra konzultáció A cég pénzügyeivel, számlázással kapcsolatban továbbá adóoptimalizálás célból rendelkezésre állunk telefonon.
    • Bérszámfejtés 1 fő A vállalkozós saját bérszámfejtésének elkészítése. Tartalmazza a táppénz és szabadság kezelését is.
    • NAV képviselet Nav-os ügyekben képviselet és segítségnyújtás
    • 10 számla/hó A vállalkozásnak havonta kiállított bevételi és kapott költségszámla alapján.
    • Pénzügyi kimutatások Látványos grafikonokon érthetően jelenítjük meg a vállalkozás pénzügyi (bevételek, kiadások, egyéb költségek) helyzetét.
    • Banki integrációk (PSD2) A bankodból bankszámla kivonat automatikusan bekerül az IBOOKR rendszerébe. Nem kell többé a bankszámlakivonatokkal pepecselned. Jelenleg támogatott bankok: Budapest Bank, Erste, CIB, Gránit Bank, MKB Bank, Magnet Bank, K&H Bank, UniCredit Bank.
    • Bankszámla tétel párosítás A banki folyószámlád tételeit automatikusan párosítjuk a bevétel és költség számláidhoz
    • Költségszámla kategórizálás A könyvelésben szükséges a számlákat kategorizálni. A mesterséges intelligencia automatikusan eldönti, hogy ELÁBÉ, tárgyi eszköz, szolgáltatás vagy alapanyag-e az adott számlád.
    • NAV integráció A bevételi és költség számláid automatikusan az IBOOKR rendszerbe kerülnek. Nem kell többé a belföldi költségszámlákkal bibelődnöd. Bármit veszel magyarországon, az automatikusan be fog kerülni a könyvelésedbe.
    • Automatikus számla feldolgozás A bevételi és költség számláid automatikusan a feldolgozásra kerülnek és digitalizálódnak.
    • Tárgyieszköz nyilvántartás Jogszabály szerint kötelező minden egyéni vállalkozó számára a tárgyieszközökről a nyilvántartás. SZJA és Átalányadós egyéni vállalkozók számára az amortizációt is kiszámolja az IBOOKR.
    • Számla nyilvántartás 8 év Az IBOOKR a bevételi és költség számlákat digitalizált formában kereshetően számlaképpel együtt tárolja. Bármikor könnyen megtalálhatod a keresett számlát.
    • Bevétel nyilvántartás Az éves bevételek alapján elkészítjük az adóbevalláshoz szükséges összesítést
    • Értesítő rendszer Az IBOOKR figyelmeztet a határidőkről, az adók befizetésének dátumairól. Nem maradsz le semmiről és minden rendben lesz a könyveléseddel.

    Kinek ajánljuk: Akik nem szeretnének a könyvelési anyagok összegyűjtésével bibelődni, naprakész 21. századi könyvelési szolgáltatást várnak és szükségük van magasabb szintű adótanácsadásra és könyvelői támogatásra.

    Áfa mentes mellékállású tételes adózó egyéni vállalkozók részére. Bankkártyás fizetés és banki bekötés esetén. Min. 1 év hűségidő***

*Kiegészítő szolgáltatások: Bérszámfejtés: 3490 Ft + Áfa/fő/hó; Alkalmi munkavállaló: 1950 Ft+Áfa/fő; Változásbejelentések: 3400 Ft+ÁFA/változás; Vállalkozás szüneteltetése: 8900 Ft + Áfa

*Az árak nettóban értendőek. A kiegészítő szolgáltatások bármelyik csomaghoz külön igényelhetőek.

** Hűségidő nélkül bizonyos szolgáltatások elvégzése esetén előzetes egyeztetés alapján plusz díjat számolhatunk fel. 

***A vállalkozás megszűnése mentességet ad a hűségidő alól.

**** Kripto kereskedéssel és bányászattal foglalkozó vállalkozások számára egyedi ajánlatot adunk. Használd az “Árajánlat kalkulátort

Ajánlataink egyéni vállalkozóknak

Kedvezményes ajánlataink, csak rövid ideig élnek!

Főállás

Mellékállás

  • Kedvezményes csomagjaink minimum 1 éves előfizetés esetén

    "KATA" csomag

    17.410 Ft helyett
    9.750 Ft+Áfa/hó*
    • Dedikált könyvelő A rendszer hátterében könyvelők dolgoznak akik minden könyvelési adatot ellenőriznek és felügyelnek. Ha hibát talának azt jelzik feléd. Ha problémád van akkor a dedikált könyvelőddel tudsz kommunikálni
    • Ügyfélkapu figyelés Heti egy alkalommal bejelentkezünk az ügyfélkapu fiókodba és ellenőrizzük a NAV visszajelzéseid. Hiba esetén beavatkozunk. Az ügyfélkapud felhasználóneve és jelszava szükséges hozzá.
    • Adóbevallás elkészítése Év elején elkészítjük a vállalkozásod előző évi adóbevallását, amit ÁNYK formátumban le tudsz tőleni.
    • Adóbevallás beküldése Az elkészült adóbevallást az IBOOKR küldi be a NAV rendszerébe. Az ügyfélkapud felhasználóneve és jelszava szükséges hozzá.
    • Könyvelési GARANCIA A felelősségbiztosítás terhére anyagi felelősséget vállalunk az általunk okozott hibákért.
    • Változásbejelentések 1db/hó A NAV-val kapcsolatos ügyintézések elvégzés pl. munkavállalóval kapcsolatos bejelentések, NAV nullás igazolás, vállalkozás szüneteltetés, tevékenységi körök változtatása.
    • Havi 1 óra konzultáció A NAV-val kapcsolatos ügyintézések elvégzés pl. munkavállalóval kapcsolatos bejelentések, NAV nullás igazolás, vállalkozás szüneteltetés, tevékenységi körök változtatása.
    • Pénzügyi kimutatások Látványos grafikonokon érthetően jelenítjük meg a vállalkozás pénzügyi (bevételek, kiadások, egyéb költségek) helyzetét.
    • Banki integrációk (PSD2) A bankodból bankszámla kivonat automatikusan bekerül az IBOOKR rendszerébe. Nem kell többé a bankszámlakivonatokkal pepecselned. Jelenleg támogatott bankok: Budapest Bank, Erste, CIB, Gránit Bank, MKB Bank, Magnet Bank, K&H Bank, UniCredit Bank.
    • Bankszámla tétel párosítás A banki folyószámlád tételeit automatikusan párosítjuk a bevétel és költség számláidhoz
    • Költségszámla kategórizálás A könyvelésben szükséges a számlákat kategorizálni. A mesterséges intelligencia automatikusan eldönti, hogy ELÁBÉ, tárgyi eszköz, szolgáltatás vagy alapanyag-e az adott számlád.
    • NAV integráció A bevételi és költség számláid automatikusan az IBOOKR rendszerbe kerülnek. Nem kell többé a belföldi költségszámlákkal bibelődnöd. Bármit veszel magyarországon, az automatikusan be fog kerülni a könyvelésedbe.
    • Automatikus számla feldolgozás A bevételi és költség számláid automatikusan a feldolgozásra kerülnek és digitalizálódnak.
    • Tárgyieszköz nyilvántartás Jogszabály szerint kötelező minden egyéni vállalkozó számára a tárgyieszközökről a nyilvántartás. SZJA és Átalányadós egyéni vállalkozók számára az amortizációt is kiszámolja az IBOOKR.
    • Számla nyilvántartás 4 év Az IBOOKR a bevételi és költség számlákat digitalizált formában kereshetően számlaképpel együtt tárolja. Bármikor könnyen megtalálhatod a keresett számlát.
    • Bevétel nyilvántartás Az éves bevételek alapján elkészítjük az adóbevalláshoz szükséges összesítést
    • Értesítő rendszer Az IBOOKR figyelmeztet a határidőkről, az adók befizetésének dátumairól. Nem maradsz le semmiről és minden rendben lesz a könyveléseddel.

    Kinek ajánljuk: Akik nem szeretnének a könyvelési anyagok összegyűjtésével bibelődni és naprakész 21. századi könyvelési szolgáltatást várnak.

    Áfa mentes KATA-s egyéni vállalkozók részére. Bankkártyás fizetés és banki bekötés esetén. Min. 1 év hűségidő***

    "Főállású Átalányadó" csomag

    43.705 Ft helyett
    24.475+Áfa/hó*
    • Dedikált könyvelő A rendszer hátterében könyvelők dolgoznak akik minden könyvelési adatot ellenőriznek és felügyelnek. Ha hibát talának azt jelzik feléd. Ha problémád van akkor a dedikált könyvelőddel tudsz kommunikálni
    • Ügyfélkapu figyelés Heti egy alkalommal bejelentkezünk az ügyfélkapu fiókodba és ellenőrizzük a NAV visszajelzéseid. Hiba esetén beavatkozunk. Az ügyfélkapud felhasználóneve és jelszava szükséges hozzá.
    • Adóbevallás elkészítése Év elején elkészítjük a vállalkozásod előző évi adóbevallását, amit ÁNYK formátumban le tudsz tőleni.
    • Adóbevallás beküldése Az elkészült adóbevallást az IBOOKR küldi be a NAV rendszerébe. Az ügyfélkapud felhasználóneve és jelszava szükséges hozzá.
    • Könyvelési GARANCIA A felelősségbiztosítás terhére anyagi felelősséget vállalunk az általunk okozott hibákért.
    • Változásbejelentések 1db/hó A NAV-val kapcsolatos ügyintézések elvégzés pl. munkavállalóval kapcsolatos bejelentések, NAV nullás igazolás, vállalkozás szüneteltetés, tevékenységi körök változtatása.
    • Havi 1 óra konzultáció A NAV-val kapcsolatos ügyintézések elvégzés pl. munkavállalóval kapcsolatos bejelentések, NAV nullás igazolás, vállalkozás szüneteltetés, tevékenységi körök változtatása.
    • Bérszámfejtés 1 fő A vállalkozós saját bérszámfejtésének elkészítése. Tartalmazza a táppénz és szabadság kezelését is.
    • NAV képviselet Nav-os ügyekben képviselet és segítségnyújtás
    • 10 számla/hó A vállalkozásnak havonta kiállított bevételi és kapott költségszámla alapján.
    • Pénzügyi kimutatások Látványos grafikonokon érthetően jelenítjük meg a vállalkozás pénzügyi (bevételek, kiadások, egyéb költségek) helyzetét.
    • Banki integrációk (PSD2) A bankodból bankszámla kivonat automatikusan bekerül az IBOOKR rendszerébe. Nem kell többé a bankszámlakivonatokkal pepecselned. Jelenleg támogatott bankok: Budapest Bank, Erste, CIB, Gránit Bank, MKB Bank, Magnet Bank, K&H Bank, UniCredit Bank.
    • Bankszámla tétel párosítás A banki folyószámlád tételeit automatikusan párosítjuk a bevétel és költség számláidhoz
    • Költségszámla kategórizálás A könyvelésben szükséges a számlákat kategorizálni. A mesterséges intelligencia automatikusan eldönti, hogy ELÁBÉ, tárgyi eszköz, szolgáltatás vagy alapanyag-e az adott számlád.
    • NAV integráció A bevételi és költség számláid automatikusan az IBOOKR rendszerbe kerülnek. Nem kell többé a belföldi költségszámlákkal bibelődnöd. Bármit veszel magyarországon, az automatikusan be fog kerülni a könyvelésedbe.
    • Automatikus számla feldolgozás A bevételi és költség számláid automatikusan a feldolgozásra kerülnek és digitalizálódnak.
    • Tárgyieszköz nyilvántartás Jogszabály szerint kötelező minden egyéni vállalkozó számára a tárgyieszközökről a nyilvántartás. SZJA és Átalányadós egyéni vállalkozók számára az amortizációt is kiszámolja az IBOOKR.
    • Számla nyilvántartás 8 év Az IBOOKR a bevételi és költség számlákat digitalizált formában kereshetően számlaképpel együtt tárolja. Bármikor könnyen megtalálhatod a keresett számlát.
    • Bevétel nyilvántartás Az éves bevételek alapján elkészítjük az adóbevalláshoz szükséges összesítést
    • Értesítő rendszer Az IBOOKR figyelmeztet a határidőkről, az adók befizetésének dátumairól. Nem maradsz le semmiről és minden rendben lesz a könyveléseddel.

    Kinek ajánljuk: Akik nem szeretnének a könyvelési anyagok összegyűjtésével bibelődni, naprakész 21. századi könyvelési szolgáltatást várnak és szükségük van magasabb szintű adótanácsadásra és könyvelői támogatásra.

    Áfa mentes átalányadózó egyéni vállalkozók részére. Bankkártyás fizetés és banki bekötés esetén. Min. 1 év hűségidő***

    "Főállású Tételesadó" csomag

    47.250 Ft helyett
    26.460+Áfa/hó*
    • Dedikált könyvelő A rendszer hátterében könyvelők dolgoznak akik minden könyvelési adatot ellenőriznek és felügyelnek. Ha hibát talának azt jelzik feléd. Ha problémád van akkor a dedikált könyvelőddel tudsz kommunikálni
    • Ügyfélkapu figyelés Heti egy alkalommal bejelentkezünk az ügyfélkapu fiókodba és ellenőrizzük a NAV visszajelzéseid. Hiba esetén beavatkozunk. Az ügyfélkapud felhasználóneve és jelszava szükséges hozzá.
    • Adóbevallás elkészítése Év elején elkészítjük a vállalkozásod előző évi adóbevallását, amit ÁNYK formátumban le tudsz tőleni.
    • Adóbevallás beküldése Az elkészült adóbevallást az IBOOKR küldi be a NAV rendszerébe. Az ügyfélkapud felhasználóneve és jelszava szükséges hozzá.
    • Könyvelési GARANCIA A felelősségbiztosítás terhére anyagi felelősséget vállalunk az általunk okozott hibákért.
    • Változásbejelentések 1db/hó A NAV-val kapcsolatos ügyintézések elvégzés pl. munkavállalóval kapcsolatos bejelentések, NAV nullás igazolás, vállalkozás szüneteltetés, tevékenységi körök változtatása.
    • Havi 1 óra konzultáció A NAV-val kapcsolatos ügyintézések elvégzés pl. munkavállalóval kapcsolatos bejelentések, NAV nullás igazolás, vállalkozás szüneteltetés, tevékenységi körök változtatása.
    • Bérszámfejtés 1 fő A vállalkozós saját bérszámfejtésének elkészítése. Tartalmazza a táppénz és szabadság kezelését is.
    • NAV képviselet Nav-os ügyekben képviselet és segítségnyújtás
    • 10 számla/hó A vállalkozásnak havonta kiállított bevételi és kapott költségszámla alapján.
    • Pénzügyi kimutatások Látványos grafikonokon érthetően jelenítjük meg a vállalkozás pénzügyi (bevételek, kiadások, egyéb költségek) helyzetét.
    • Banki integrációk (PSD2) A bankodból bankszámla kivonat automatikusan bekerül az IBOOKR rendszerébe. Nem kell többé a bankszámlakivonatokkal pepecselned. Jelenleg támogatott bankok: Budapest Bank, Erste, CIB, Gránit Bank, MKB Bank, Magnet Bank, K&H Bank, UniCredit Bank.
    • Bankszámla tétel párosítás A banki folyószámlád tételeit automatikusan párosítjuk a bevétel és költség számláidhoz
    • Költségszámla kategórizálás A könyvelésben szükséges a számlákat kategorizálni. A mesterséges intelligencia automatikusan eldönti, hogy ELÁBÉ, tárgyi eszköz, szolgáltatás vagy alapanyag-e az adott számlád.
    • NAV integráció A bevételi és költség számláid automatikusan az IBOOKR rendszerbe kerülnek. Nem kell többé a belföldi költségszámlákkal bibelődnöd. Bármit veszel magyarországon, az automatikusan be fog kerülni a könyvelésedbe.
    • Automatikus számla feldolgozás A bevételi és költség számláid automatikusan a feldolgozásra kerülnek és digitalizálódnak.
    • Tárgyieszköz nyilvántartás Jogszabály szerint kötelező minden egyéni vállalkozó számára a tárgyieszközökről a nyilvántartás. SZJA és Átalányadós egyéni vállalkozók számára az amortizációt is kiszámolja az IBOOKR.
    • Számla nyilvántartás 8 év Az IBOOKR a bevételi és költség számlákat digitalizált formában kereshetően számlaképpel együtt tárolja. Bármikor könnyen megtalálhatod a keresett számlát.
    • Bevétel nyilvántartás Az éves bevételek alapján elkészítjük az adóbevalláshoz szükséges összesítést
    • Értesítő rendszer Az IBOOKR figyelmeztet a határidőkről, az adók befizetésének dátumairól. Nem maradsz le semmiről és minden rendben lesz a könyveléseddel.

    Kinek ajánljuk: Akik nem szeretnének a könyvelési anyagok összegyűjtésével bibelődni, naprakész 21. századi könyvelési szolgáltatást várnak és szükségük van magasabb szintű adótanácsadásra és könyvelői támogatásra.

    Áfa mentes tételes adózású egyéni vállalkozók részére. Bankkártyás fizetés és banki bekötés esetén. Min. 1 év hűségidő***

  • Kedvezményes csomagjaink minimum 1 éves előfizetés esetén

    "Mellékállású Átalányadó XS" csomag

    34.964 Ft helyett
    13.985 Ft+Áfa/hó*
    • Dedikált könyvelő A rendszer hátterében könyvelők dolgoznak akik minden könyvelési adatot ellenőriznek és felügyelnek. Ha hibát talának azt jelzik feléd. Ha problémád van akkor a dedikált könyvelőddel tudsz kommunikálni
    • Ügyfélkapu figyelés Heti egy alkalommal bejelentkezünk az ügyfélkapu fiókodba és ellenőrizzük a NAV visszajelzéseid. Hiba esetén beavatkozunk. Az ügyfélkapud felhasználóneve és jelszava szükséges hozzá.
    • Adóbevallás elkészítése** Év elején elkészítjük a vállalkozásod előző évi adóbevallását, amit ÁNYK formátumban le tudsz tőleni.
    • Adóbevallás beküldése** Az elkészült adóbevallást az IBOOKR küldi be a NAV rendszerébe. Az ügyfélkapud felhasználóneve és jelszava szükséges hozzá.
    • Könyvelési GARANCIA A felelősségbiztosítás terhére anyagi felelősséget vállalunk az általunk okozott hibákért.
    • Változásbejelentések 1db/hó A NAV-val kapcsolatos ügyintézések elvégzés pl. munkavállalóval kapcsolatos bejelentések, NAV nullás igazolás, vállalkozás szüneteltetés, tevékenységi körök változtatása.
    • Havi 1 óra konzultáció A cég pénzügyeivel, számlázással kapcsolatban továbbá adóoptimalizálás célból rendelkezésre állunk telefonon.
    • Bérszámfejtés 1 fő A vállalkozós saját bérszámfejtésének elkészítése. Tartalmazza a táppénz és szabadság kezelését is.
    • NAV képviselet Nav-os ügyekben képviselet és segítségnyújtás
    • 10 számla/hó A vállalkozásnak havonta kiállított bevételi és kapott költségszámla alapján.
    • Pénzügyi kimutatások Látványos grafikonokon érthetően jelenítjük meg a vállalkozás pénzügyi (bevételek, kiadások, egyéb költségek) helyzetét.
    • Banki integrációk (PSD2) A bankodból bankszámla kivonat automatikusan bekerül az IBOOKR rendszerébe. Nem kell többé a bankszámlakivonatokkal pepecselned. Jelenleg támogatott bankok: Budapest Bank, Erste, CIB, Gránit Bank, MKB Bank, Magnet Bank, K&H Bank, UniCredit Bank.
    • Bankszámla tétel párosítás A banki folyószámlád tételeit automatikusan párosítjuk a bevétel és költség számláidhoz
    • Költségszámla kategórizálás A könyvelésben szükséges a számlákat kategorizálni. A mesterséges intelligencia automatikusan eldönti, hogy ELÁBÉ, tárgyi eszköz, szolgáltatás vagy alapanyag-e az adott számlád.
    • NAV integráció A bevételi és költség számláid automatikusan az IBOOKR rendszerbe kerülnek. Nem kell többé a belföldi költségszámlákkal bibelődnöd. Bármit veszel magyarországon, az automatikusan be fog kerülni a könyvelésedbe.
    • Automatikus számla feldolgozás A bevételi és költség számláid automatikusan a feldolgozásra kerülnek és digitalizálódnak.
    • Tárgyieszköz nyilvántartás Jogszabály szerint kötelező minden egyéni vállalkozó számára a tárgyieszközökről a nyilvántartás. SZJA és Átalányadós egyéni vállalkozók számára az amortizációt is kiszámolja az IBOOKR.
    • Számla nyilvántartás 8 év Az IBOOKR a bevételi és költség számlákat digitalizált formában kereshetően számlaképpel együtt tárolja. Bármikor könnyen megtalálhatod a keresett számlát.
    • Bevétel nyilvántartás Az éves bevételek alapján elkészítjük az adóbevalláshoz szükséges összesítést
    • Értesítő rendszer Az IBOOKR figyelmeztet a határidőkről, az adók befizetésének dátumairól. Nem maradsz le semmiről és minden rendben lesz a könyveléseddel.

    Kinek ajánljuk: Akik nem szeretnének a könyvelési anyagok összegyűjtésével bibelődni, naprakész 21. századi könyvelési szolgáltatást várnak és szükségük van magasabb szintű adótanácsadásra és könyvelői támogatásra.

    Áfa mentes mellékállású átalányadózó egyéni vállalkozók részére, akinek éves jövedelme nem haladja meg az 1,2 millió forintot. Bankkártyás fizetés és banki bekötés esetén. Min. 1 év hűségidő***

    "Mellékállású Átalányadó" csomag

    34.964 Ft helyett
    19.580 Ft+Áfa/hó*
    • Dedikált könyvelő A rendszer hátterében könyvelők dolgoznak akik minden könyvelési adatot ellenőriznek és felügyelnek. Ha hibát talának azt jelzik feléd. Ha problémád van akkor a dedikált könyvelőddel tudsz kommunikálni
    • Ügyfélkapu figyelés Heti egy alkalommal bejelentkezünk az ügyfélkapu fiókodba és ellenőrizzük a NAV visszajelzéseid. Hiba esetén beavatkozunk. Az ügyfélkapud felhasználóneve és jelszava szükséges hozzá.
    • Adóbevallás elkészítése** Év elején elkészítjük a vállalkozásod előző évi adóbevallását, amit ÁNYK formátumban le tudsz tőleni.
    • Adóbevallás beküldése** Az elkészült adóbevallást az IBOOKR küldi be a NAV rendszerébe. Az ügyfélkapud felhasználóneve és jelszava szükséges hozzá.
    • Könyvelési GARANCIA A felelősségbiztosítás terhére anyagi felelősséget vállalunk az általunk okozott hibákért.
    • Változásbejelentések 1db/hó A NAV-val kapcsolatos ügyintézések elvégzés pl. munkavállalóval kapcsolatos bejelentések, NAV nullás igazolás, vállalkozás szüneteltetés, tevékenységi körök változtatása.
    • Havi 1 óra konzultáció A cég pénzügyeivel, számlázással kapcsolatban továbbá adóoptimalizálás célból rendelkezésre állunk telefonon.
    • Bérszámfejtés 1 fő A vállalkozós saját bérszámfejtésének elkészítése. Tartalmazza a táppénz és szabadság kezelését is.
    • NAV képviselet Nav-os ügyekben képviselet és segítségnyújtás
    • 10 számla/hó A vállalkozásnak havonta kiállított bevételi és kapott költségszámla alapján.
    • Pénzügyi kimutatások Látványos grafikonokon érthetően jelenítjük meg a vállalkozás pénzügyi (bevételek, kiadások, egyéb költségek) helyzetét.
    • Banki integrációk (PSD2) A bankodból bankszámla kivonat automatikusan bekerül az IBOOKR rendszerébe. Nem kell többé a bankszámlakivonatokkal pepecselned. Jelenleg támogatott bankok: Budapest Bank, Erste, CIB, Gránit Bank, MKB Bank, Magnet Bank, K&H Bank, UniCredit Bank.
    • Bankszámla tétel párosítás A banki folyószámlád tételeit automatikusan párosítjuk a bevétel és költség számláidhoz
    • Költségszámla kategórizálás A könyvelésben szükséges a számlákat kategorizálni. A mesterséges intelligencia automatikusan eldönti, hogy ELÁBÉ, tárgyi eszköz, szolgáltatás vagy alapanyag-e az adott számlád.
    • NAV integráció A bevételi és költség számláid automatikusan az IBOOKR rendszerbe kerülnek. Nem kell többé a belföldi költségszámlákkal bibelődnöd. Bármit veszel magyarországon, az automatikusan be fog kerülni a könyvelésedbe.
    • Automatikus számla feldolgozás A bevételi és költség számláid automatikusan a feldolgozásra kerülnek és digitalizálódnak.
    • Tárgyieszköz nyilvántartás Jogszabály szerint kötelező minden egyéni vállalkozó számára a tárgyieszközökről a nyilvántartás. SZJA és Átalányadós egyéni vállalkozók számára az amortizációt is kiszámolja az IBOOKR.
    • Számla nyilvántartás 8 év Az IBOOKR a bevételi és költség számlákat digitalizált formában kereshetően számlaképpel együtt tárolja. Bármikor könnyen megtalálhatod a keresett számlát.
    • Bevétel nyilvántartás Az éves bevételek alapján elkészítjük az adóbevalláshoz szükséges összesítést
    • Értesítő rendszer Az IBOOKR figyelmeztet a határidőkről, az adók befizetésének dátumairól. Nem maradsz le semmiről és minden rendben lesz a könyveléseddel.

    Kinek ajánljuk: Akik nem szeretnének a könyvelési anyagok összegyűjtésével bibelődni, naprakész 21. századi könyvelési szolgáltatást várnak és szükségük van magasabb szintű adótanácsadásra és könyvelői támogatásra.

    Áfa mentes mellékállású átalányadózó egyéni vállalkozók részére. Bankkártyás fizetés és banki bekötés esetén. Min. 1 év hűségidő***

    "Mellékállású Tételesadó" csomag

    37.800 Ft helyett
    21.168 Ft+Áfa/hó*
    • Dedikált könyvelő A rendszer hátterében könyvelők dolgoznak akik minden könyvelési adatot ellenőriznek és felügyelnek. Ha hibát talának azt jelzik feléd. Ha problémád van akkor a dedikált könyvelőddel tudsz kommunikálni
    • Ügyfélkapu figyelés Heti egy alkalommal bejelentkezünk az ügyfélkapu fiókodba és ellenőrizzük a NAV visszajelzéseid. Hiba esetén beavatkozunk. Az ügyfélkapud felhasználóneve és jelszava szükséges hozzá.
    • Adóbevallás elkészítése** Év elején elkészítjük a vállalkozásod előző évi adóbevallását, amit ÁNYK formátumban le tudsz tőleni.
    • Adóbevallás beküldése** Az elkészült adóbevallást az IBOOKR küldi be a NAV rendszerébe. Az ügyfélkapud felhasználóneve és jelszava szükséges hozzá.
    • Könyvelési GARANCIA A felelősségbiztosítás terhére anyagi felelősséget vállalunk az általunk okozott hibákért.
    • Változásbejelentések 1db/hó A NAV-val kapcsolatos ügyintézések elvégzés pl. munkavállalóval kapcsolatos bejelentések, NAV nullás igazolás, vállalkozás szüneteltetés, tevékenységi körök változtatása.
    • Havi 1 óra konzultáció A cég pénzügyeivel, számlázással kapcsolatban továbbá adóoptimalizálás célból rendelkezésre állunk telefonon.
    • Bérszámfejtés 1 fő A vállalkozós saját bérszámfejtésének elkészítése. Tartalmazza a táppénz és szabadság kezelését is.
    • NAV képviselet Nav-os ügyekben képviselet és segítségnyújtás
    • 10 számla/hó A vállalkozásnak havonta kiállított bevételi és kapott költségszámla alapján.
    • Pénzügyi kimutatások Látványos grafikonokon érthetően jelenítjük meg a vállalkozás pénzügyi (bevételek, kiadások, egyéb költségek) helyzetét.
    • Banki integrációk (PSD2) A bankodból bankszámla kivonat automatikusan bekerül az IBOOKR rendszerébe. Nem kell többé a bankszámlakivonatokkal pepecselned. Jelenleg támogatott bankok: Budapest Bank, Erste, CIB, Gránit Bank, MKB Bank, Magnet Bank, K&H Bank, UniCredit Bank.
    • Bankszámla tétel párosítás A banki folyószámlád tételeit automatikusan párosítjuk a bevétel és költség számláidhoz
    • Költségszámla kategórizálás A könyvelésben szükséges a számlákat kategorizálni. A mesterséges intelligencia automatikusan eldönti, hogy ELÁBÉ, tárgyi eszköz, szolgáltatás vagy alapanyag-e az adott számlád.
    • NAV integráció A bevételi és költség számláid automatikusan az IBOOKR rendszerbe kerülnek. Nem kell többé a belföldi költségszámlákkal bibelődnöd. Bármit veszel magyarországon, az automatikusan be fog kerülni a könyvelésedbe.
    • Automatikus számla feldolgozás A bevételi és költség számláid automatikusan a feldolgozásra kerülnek és digitalizálódnak.
    • Tárgyieszköz nyilvántartás Jogszabály szerint kötelező minden egyéni vállalkozó számára a tárgyieszközökről a nyilvántartás. SZJA és Átalányadós egyéni vállalkozók számára az amortizációt is kiszámolja az IBOOKR.
    • Számla nyilvántartás 8 év Az IBOOKR a bevételi és költség számlákat digitalizált formában kereshetően számlaképpel együtt tárolja. Bármikor könnyen megtalálhatod a keresett számlát.
    • Bevétel nyilvántartás Az éves bevételek alapján elkészítjük az adóbevalláshoz szükséges összesítést
    • Értesítő rendszer Az IBOOKR figyelmeztet a határidőkről, az adók befizetésének dátumairól. Nem maradsz le semmiről és minden rendben lesz a könyveléseddel.

    Kinek ajánljuk: Akik nem szeretnének a könyvelési anyagok összegyűjtésével bibelődni, naprakész 21. századi könyvelési szolgáltatást várnak és szükségük van magasabb szintű adótanácsadásra és könyvelői támogatásra.

    Áfa mentes mellékállású tételes adózó egyéni vállalkozók részére. Bankkártyás fizetés és banki bekötés esetén. Min. 1 év hűségidő***

*Kiegészítő szolgáltatások: Bérszámfejtés: 3490 Ft + Áfa/fő/hó; Alkalmi munkavállaló: 1950 Ft+Áfa/fő; Változásbejelentések: 3400 Ft+ÁFA/változás; Vállalkozás szüneteltetése: 8900 Ft + Áfa

*Az árak nettóban értendőek. A kiegészítő szolgáltatások bármelyik csomaghoz külön igényelhetőek.

** Hűségidő nélkül bizonyos szolgáltatások elvégzése esetén előzetes egyeztetés alapján plusz díjat számolhatunk fel. 

***A vállalkozás megszűnése mentességet ad a hűségidő alól.

**** Kripto kereskedéssel és bányászattal foglalkozó vállalkozások számára egyedi ajánlatot adunk. Használd az “Árajánlat kalkulátort

gfgfg

Válts fokozatot
a könyvelésben

Fordulj hozzánk bizalommal

Bizzd ránk már ma könyvelésed

Fordulj hozzánk bizalommal

Segítségre lenne szükséged?
Vedd fel velünk a kapcsolatot!

Csapatunk és szakembereink a rendelkezésedre állnak, hogy minél hamarabb választ kapj a pénzügyeiddel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos kérdéseidre.

Segítségre lenne szükséged?
Vedd fel velünk a kapcsolatot!

Csapatunk és szakembereink a rendelkezésedre állnak, hogy minél hamarabb választ kapj a pénzügyeiddel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos kérdéseidre.

Enkonyvelom_horizontal_logo_RGB_colorful_web

Barion

Az online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013

Készítette: Pannako – honlapkészítés, webáruház készítés

Enkonyvelom_horizontal_logo_RGB_colorful_web

Barion

Az online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013

Tudtad, hogy mennyi időt spórólhatunk meg neked?

Jelentkezz díjmentes konzultációra és tudj meg többet a könyvelésről!